Jak uniknąć drogich napraw blacharskich?

Jak uniknąć drogich napraw blacharskich?

Szkody parkingowe są niezwykle irytujące i potrafią znacząco oszpecić wygląd każdego auta. Gdy na parkingu zobaczymy, że ktoś stuknął w nasze auto, pierwszą myślą jest, ile za to trzeba będzie zapłacić. Szczególnie jeśli sprawca danego zdarzenia zniknął bez śladu. Jeśli chcemy naprawić takie uszkodzenia autoryzowanym serwisie, zazwyczaj skończy się to drogą wymianą całego błotnika oraz jego lakierowaniem. Jednak często aż taka ingerencja nie jest konieczna i naprawę szkód można przeprowadzić o wiele szybciej i taniej. Chcesz dowiedzieć się jak uniknąć drogich naprawach blacharskich? 

Dlaczego naprawy blacharskie są drogie?

Głównym powodem wysokich kosztów napraw blacharskich jest złożoność i pracochłonność tego procesu. Nawet przy pozornie niewielkich uszkodzeniach, takich jak korozja, blacharz-lakiernik musi wykonać wiele czynności:

  • Przygotowanie powierzchni: Szlifowanie, wycinanie, spawanie, piaskowanie lub sodowanie.
  • Naprawa uszkodzeń: Wstawianie nowych elementów, uzupełnianie ubytków.
  • Wykończenie: Kilkukrotne lakierowanie.

Każdy z tych etapów wymaga specjalistycznej wiedzy, umiejętności i narzędzi, co przekłada się na czas pracy i koszty materiałów. Dodatkowo, należy pamiętać o konieczności zachowania wysokiej precyzji, aby zapewnić trwałość i estetykę naprawy.

Wniosek: Wysoka cena napraw blacharskich wynika z faktu, że jest to proces wymagający zarówno dużej ilości pracy, jak i specjalistycznych materiałów. Nie są to więc ceny wygórowane, ale adekwatne do nakładu pracy i użytych środków.

Prostymi słowami: Naprawa blacharska to nie tylko pomalowanie ryski. To skomplikowany proces, który wymaga wielu godzin pracy i specjalistycznych narzędzi. Dlatego jest to usługa kosztowna.


Jak uniknąć drogich napraw blacharskich bez wymiany elementów karoserii i lakierowania?

Istnieją inne metody naprawy takich wgnieceń. W poniższym filmie pokazuje jak za pomocą metody PDR (w 100% metodą klejową) udało nam się usunąć naprawdę duże wgniecenia z tylnego błotnika Dacii Duster. Po uszkodzeniach nie ma ani śladu i obyło się bez drogi napraw blacharskich. Jeśli posiadacie podobne uszkodzenia na swoim aucie lub uszkodzenia powstałe w wyniku gradobicia zapraszamy do nas. Możecie dzięki temu uniknąć zbędnych kosztów i znowu cieszyć się pięknem waszego auta.

Chcesz dowiedzieć się więcej o metodzie PDR? Sprawdź naszą ofertę –  wyciąganie wgniotek.