W ofercie EDMAR-PDR świadczymy kompleksowe usługi związane z naprawą po gradobiciu elementów karoserii a także wgnieceń parkingowych
Naprawa po gradobiciu
Auto narażone na efekty burzy z gradobiciem może ulec poważnym uszkodzeniom. Uszkodzenia tego typu zdarzeń losowych mogą być bardzo obszerne. Najczęściej uszkodzone są maska, dach, słupki i tylna klapa. Często jednak grad może padać z konkretnej strony , to też może uszkodzić również nadkola i drzwi samochodu. Gradobicie aktualnie w naszych rejonach będzie coraz częstszym zjawiskiem. Proszę się jednak nie martwić. Dzisiejsze możliwości naprawy po gradobiciu PDR są ogromne. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na wyjazdach "gradowych" z powodzeniem naprawiam takie uszkodzenia bez naruszenia powłoki lakierniczej. Co za tym idzie Państwa samochód nie traci na wartości.
Często niezależnie od nas może dojść do uszkodzenia pojazdu — np. podczas przejazdu podczas burzy — gdzie nie możemy zjechać pod zadaszenie.
Naprawa po gradobiciu może być w pełni finansowana z ubezpieczenia AC. Sprawdź u swojego ubezpieczyciela opcje swojej polisy.
Jeśli Twoje auto padło ofiarą gradobicia — skontaktuj się z nami!
Więcej informacji o naprawach po gradobiciu.
Usuwanie wgnieceń
W codziennej eksploatacji pojazdu może zdarzyć się nam uszkodzenie karoserii pojazdu w skutek najechania na element otoczenia — w efekcie karoseria odkształci się. Naprawy tego typu nie zawsze wymagają napraw lakierniczo-blacharskich. Często jest możliwość wyciągnięcie wgniecenia. Aktualnie dzięki możliwościom metod napraw PDR mamy możliwość usuwania wgnieceń bez ingerencji w powłokę lakierniczą. Dwie podstawowe metody naprawy to. Metoda dźwigniowa gdzie do wypychania wgniotek wykorzystuje się specjalne narzędzia zwane też drutami czy lancami. poprzez delikatne wypychanie, masowanie zagniecenia od spodniej części blachy staram się wypchnąć uszkodzenie do pierwotnego kształtu. W razie nadmiernego wypchnięcia konieczne jest wbicie nadmiaru wypchanej blachy pobijakiem ze specjalnego materiału nie rysującego lakieru. Drugą metodą jest metoda wyciągania wgniotek adapterami przyklejanymi do lakieru na gorący klej. Potem następuje wyciąganie pulerem lub młotkiem bezwładnościowym. I tu również trzeba zbić nadmiar blachy aby uzyskać pożądany efekt naprawy.
Sprawdź ofertę usuwania wgnieceń PDR.